Αρνούνται στους γιατρούς του Κουφοντίνα να τον επισκεφθούν στο νοσοκομείο! – Γίνεται προσπάθεια για αύριο…
Προσπαθούν να αποκόψουν τον Δημήτρη Κουφοντίνα από την επαφή με τους γιατρούς που έχει ο ίδιος επιλέξει, όπως έχει δικαίωμα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, στην προσπάθειά της να κάμψει τον Δ. Κουφοντίνα, ο οποίος συνεχίζει για 56η μέρα την απεργία πείνας και για 10η μέρα την απεργία δίψας*, προχώρησε σε στέρηση του δικαιώματός του στους γιατρούς της επιλογής του, θυμίζοντας λατινοαμερικάνικη δικτατορία.
———–
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο γιατροί κάνουν προσπάθειες να τους επιτραπεί να τον δούν αύριο.
