4η ανακατάληψη μετά από επανεκκένωση του UTOPIA A.D. – Ενημέρωση
Την Πέμπτη 20/06 ανακαταλάβαμε το Αναρχικό Στέκι Utopia A.D και πραγματοποιήσαμε εκδήλωση για την άνοδο του εθνικισμού.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από 20+ άτομα και διήρκεσε πάνω από 2 ώρες. Το πρωί της επομένης, η τεχνική υπηρεσία του Δ.Π.Θ παραβίασε την πόρτα και επανεγκαταστάθηκαν οι φύλακες. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ξαναπήραμε το στέκι. Καλούμε τον κόσμο που θεωρεί τον εαυτό του κομμάτι της ριζοσπαστικής σκέψης να περάσει στην πράξη και να στηρίξει την κατάληψη.
