Αντιπολεμική συγκέντρωση στο Βόλο, Τρίτη 23/6 στις 19:00 στην πλατεία Ματσάγγου

Την Τρίτη 23 Ιουνίου, ο όμιλος Μυτιλιναίου εγκαινιάζει ένα από τα 4 νέα εργοστάσια που θα φτιάξει στην περιοχή του Βόλου. Ένα εργοστάσιο αμιγώς προσανατολισμένο στην παραγωγή στρατιωτικού υλικού στα πλαίσια του “rearm Europe”.

Ο όμιλος Μυτιλιναίου θα λάβει για την επέκταση των δραστηριοτήτων του στην πόλη του Βόλου ενίσχυση δαπανών με τη μορφή επιχορήγησης ύψους 18 εκατ. ευρώ, φορολογική απαλλαγή ύψους 4,5 εκατ. ευρώ και κίνητρο ταχείας αδειοδότησης του ν. 4864/2021, γιατί ο όμιλος εκτός των άλλων επιχειρεί να πρωτοστατήσει στην κούρσα των πολεμικών εξοπλισμών και να λάβει ένα σεβαστό κομμάτι από την κοινή Ευρωπαϊκή ομπρέλα άμυνας των 800 δισ. επενδύσεων του ReArm Europe.

Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Ελλήνων Κατασκευαστών Αμυντικού Υλικού (ΣΕΚΠΥ), πάνω από 400 φορείς (εταιρείες, ερευνητικά κέντρα, start-ups, πανεπιστημιακά ιδρύματα) απασχολούνται με την άμυνα. Ο ετήσιος τζίρος του κλάδου υπολογίζεται σε 1,5 δις. ευρώ. Από αυτές τις επιχειρήσεις, οι 100 υπολογίζεται ότι συμμετέχουν στο πρόγραμμα European Defence Fund, με την Ελλάδα να εμφανίζεται πρώτη σε συμμετοχές σε προγράμματα και κατακυρώσεις καθώς μόνο φέτος η συμμετοχή της είναι στο 57% των προγραμμάτων.

Η παρουσία του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη στα εγκαίνια του εργοστασίου του Μυτιλιναίου υποδηλώνει τη βαθιά ενότητα στόχων της ελληνικής αστικής τάξης, με τους “εθνικούς στόχους” του ελληνικού κράτους και των κυβερνήσεων του. Η ολόπλευρη στροφή στην οικονομία πολέμου πάει χέρι χέρι με τη διαρκώς εντεινόμενη πολεμική εμπλοκή σε κάθε πεδίο μάχης, από την Ουκρανία μέχρι τη Μέση Ανατολή.

Η συμμετοχή στους πολέμους σημαίνει όμως πρώτα και κύρια πόλεμο εναντίων των σκλάβων που θα φτιάξουν τα κανόνια για να σκοτώνονται οι λαοί. Τα εργατικά «ατυχήματα», η εντατικοποίηση, τα 13ωρα, τα τσακισμένα κορμιά από την καταπόνηση, είναι οι πολεμικές απώλειες, στις κατά τα άλλα «ειρηνικές» καπιταλιστικές μητροπόλεις, που σε συνδυασμό με εκείνες στα πεδία των μαχών γεμίζουν τις τσέπες των βιομήχανων που συγκροτούν την πολεμική οικονομία.

Ούτε στρατιώτες, ούτε δούλοι στους αστικούς πολεμικούς σχεδιασμούς.

Δεν πολεμάμε για ελληνική ολιγαρχία, ΗΠΑ, ΕΕ, Ισραήλ.

Αντιπολεμική συγκέντρωση Τρίτη 23/06 στις 19:00 στην πλ. Πανεπιστημίου


Οχι στα βρώμικα σχέδια τους.

Την Τρίτη 23 Ιουνίου θα γίνουν τα εγκαίνια νέου εργοστασίου της METLEN του ομίλου Μυτιλιναίου. Στα εγκαίνια του νέου εργοστασίου θα παραστεί και ο πρωθυπουργός δείχνοντας την σύμπλευση της ελληνικής ολιγαρχίας. Η μονάδα η οποία θα εγκαινιαστεί αφορά στο βιομηχανικό hub της M Technologies που είναι ο κλάδος αμυντικής βιομηχανίας και μεταλλουργίας της METLEN. Στοχεύουν σε κατασκευή και αναβάθμιση βαρέων τεθωρακισμένων οχημάτων. Καθετοποιημένη βιομηχανική παραγωγή αλουμινίου και εφαρμογή του σε διεθνή αμυντικά προγράμματα. Ενα εργοστάσιο πλήρως προσανατολισμενο στην παραγωγή στρατιωκού υλικού στα πλαίσια του rearm Europe. Ο ετήσιος λοιπόν τζίρος του κλάδου υπολογίζεται σε 1, 5 δις ευρώ. Η Ελλάδα εμφανίζεται πρώτη σε συμμετοχές σε προγράμματα. Η οποιαδήποτε όμως συμμετοχή σημαίνει πρώτα από όλα τον πόλεμο εναντίον των από κάτω για να αφανίζονται οι λαοί. Δεν πολεμάμε για τα συμφέροντα των εξουσιαστών.

Στηρίζουμε την αντιπολεμική συγκέντρωση Τρίτη 23/6 στις 19.’00 Βόλο στην πλατεία Πανεπιστημίου.

ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ


ΟΛΟΙ / ΟΛΕΣ στην ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ – ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Όχι στις προετοιμασίες πολέμου!

Άμεση απεμπλοκή της χώρας από τα πολεμικά μέτωπα.

ΟΛΟΙ / ΟΛΕΣ στην ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ – ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

Εν μέσω σφοδρών εξελίξεων σε όλο τον πλανήτη, πραγματοποιούνται τα εγκαίνια των έξι εργοστασίων παραγωγής πολεμικού εξοπλισμού στην ΒΙΠΕ Βόλου. Ένα βιομηχανικό σύμπλεγμα που για την ντόπια κεφαλαιοκρατία αποτελεί ένα επίτευγμα «τεχνολογικής ανάπτυξης», «επένδυσης» και «εθνικής άμυνας». Ωστόσο για το λαό και την εργατιά της πόλης, τα εργοστάσια θα σημαίνουν ακόμα μεγαλύτερη μετατροπή της περιοχής σε γεωστρατηγικό στόχο των ιμπεριαλιστών.

Η δημιουργία των έξι νέων εργοστασίων παραγωγής πολεμικού εξοπλισμού σημαίνει ένα ακόμα βήμα την εμπλοκή του τόπου μας στις αιματοβαμμένες πολιτικές των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ, που ήδη έχουν μετατρέψει τη χώρα σε σταθμαρχείο τροφοδοσίας των πολεμικών μετώπων σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή. Συγκεκριμένα η περιοχή της Θεσσαλίας, αποτελεί κόμβο των αμερικανοΝΑΤΟϊκών:

Η Αεροπορική Βάση της Λάρισας χρησιμοποιείται καθημερινά από τις ΗΠΑ για την στάθμευση και εξόρμηση βομβαρδιστικών και drone, τα οποία όλο και περισσότερο βλέπουμε να στέλνονται στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής στο πλευρό του κράτους-τρομοκράτη του Ισραήλ.

Το στρατόπεδο Γεωργούλα στο Βόλο φιλοξενεί ΝΑΤΟϊκούς αξιωματικούς για τις κοινές ασκήσεις ελληνικών και ξένων στρατευμάτων σε περιοχές του βουνού του Πηλίου και τον Παγασητικό.

Η Μαγνησία αποτελεί σημείο ενδιαφέροντος για την επέκταση της Αμερικάνικης πολιτικής προώθησης πλωτών βάσεων αποθήκευσης και αεριοποίηση υγροποιημένου LNG στην Ευρώπη έναντι του Ρωσικού φυσικού αερίου, μετατρέποντας τον Παγασητικό Κόλπο σε στόχο ξένων όπλων.

Τα νέα εργοστάσια πολεμικού υλικού αποκτούν άμεση πρόσβαση σε λιμάνι, σιδηρόδρομο και αεροδρόμιο, δίνοντας πάτημα σε μεγάλα ευρωπαϊκά και ΝΑΤΟϊκά προγράμματα να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη παρουσία στην πόλη, που θα εκβιαστεί να αποδεχτεί την αναβαθμισμένη παρουσία των φονιάδων των λαών που βάζουν φωτιά στην υφήλιο.

Η ντόπια αστική τάξη και η κυβέρνησή της συνεχίζουν την δουλειά του «καλού παιδιού» των φονιάδων των λαών: από το ολικό ξεπούλημα της γης, του αέρα και της θάλασσας της χώρας στις ΝΑΤΟϊκές βάσεις, έως την πολιτική της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης. Σε αυτό το επικίνδυνο πλαίσιο για τη νεολαία, το λαό και την εργατιά της χώρας αλλά και τους λαούς του κόσμου, η αντιπολεμική-αντιιμπεριαλιστική πάλη είναι ανάγκη να ενισχυθεί. Οι αγώνες ενάντια στο σύστημα της φτώχειας, της εργασιακής βαρβαρότητας και της καταπίεσης, δεν μπορούν να είναι χωριστοί από την πάλη ενάντια στον πόλεμο και την ιμπεριαλιστική εξάρτηση. Κόντρα στην εμπλοκή της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, να ενισχύσουμε την ειρήνη, την αλληλεγγύη και φιλία των λαών.

Δεν αποδεχόμαστε την εμπλοκή της χώρας στο αιματοκύλισμα των λαών του πλανήτη.

Έξω οι βάσεις, το ΝΑΤΟ και οι Αμερικάνοι από τον τόπο μας. Έξω από την ΕΕ, η Ελλάδα δεν είναι προτεκτοράτο.

Κάτω τα χέρια από την Γάζα! Νίκη στα όπλα της παλαιστινιακής αντίστασης! Ελεύθερη Παλαιστίνη, με ενιαίο και ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος, από τον Ιορδάνη ποταμό έως τη Μεσόγειο Θάλασσα.

Έξω οι ΗΠΑ-ΝΑΤΟ και Ρωσία από την Ουκρανία. Κανένας λαός δεν έχει ανάγκη από προστάτες.

Κάτω η πολιτική της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης, της φτώχειας και του πολέμου.

ΚΚΕ (μ-λ)

Μοιραστείτε το άρθρο