Συγκεντρώσεις – πορείες αλληλεγγύης στα Προσφυγικά τους απεργούς πείνας, Τρίτη 23/6

Αθήνα: Στις 19:00 στο Σύνταγμα

Θεσσαλονίκη: Στις 19:00 στο άγαλμα Βενιζέλου

Χανιά: Στις 19:00 στην πλατεία Αγοράς


Αθήνα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ Β’ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ

Ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής παρουσίασε σήμερα το πρωί οξεία εγκεφαλοπάθεια Wernicke με διπλωπία, αταξικό βάδισμα και σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές και διεκομήσθη λίγο μετά τις 17.00 στο νοσοκομείο “Γ.Γεννηματάς”

Νοσηλεύεται στην Β’ Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου “Γ. Γεννηματάς” και παρακολουθείται από την ομάδα του Κ.Μούργου, Διευθυντή Παθολογίας, οι γιατροί της οποίας δείξανε αμέριστη στήριξη και φροντίδα στον Απεργό Πείνας Αριστοτέλη Χαντζή με σεβασμό στην απεργία πείνας ως μέσο αγώνα.

Να ικανοποιηθούν άμεσα τα αιτήματα των απεργών πείνας, Αριστοτέλη Χαντζή & Suzon Doppagne.

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 19.00 Η ΩΡΑ

Κοινότητα Κατειλημμένων Προσφυγικών


Θεσσαλονίκη

Πορεία αλληλεγγύης στην Κοινότητα των Προσφυγικών και τους απεργούς πείνας Αρίστο Χαντζή και Suzon Doppagne, Τρίτη 23/6 στις 19:00 στο άγαλμα Βενιζέλου


Χανιά

Καλούμε σε συγκέντρωση -πορεία αλληλεγγύης με την κοινότητα κατειλημμένων προσφυγικών, την Τρίτη 23/06 στις 19:00, στην αγορά. Με τα λόγια της γυναικείας δομής της κοινότητας των κατειλημμένων προσφυγικών: “..Για να ξεριζώσετε αυτήν την κοινότητα θα πρέπει να μας σκοτώσετε όλες και όλους. Το να ξεριζώσεις ένα δέντρο με μία μόνο ρίζα είναι εύκολο, αλλά το να ξεριζώσεις ένα δέντρο με αμέτρητες αλληλοπλεκόμενες ρίζες, είναι ακατόρθωτο.”

Τη Δευτέρα ο απεργός πείνας από 5/2/2026 Αριστοτέλης Χαντζής, διακομίζεται στο νοσοκομείο “Γεώργιος Γεννηματάς” με οξέα νευρολογικά συμπτώματα και τη ζωή του να κρέμεται πια από μια κλωστή.

Την ευθύνη φέρει ακέραια ο Νίκος Χαρδαλιάς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το Υπουργείο Πολιτισμού αλλά και οι άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς όπως η Δ.ΥΠ.Α και ο Δήμος Αθηναίων, που τελικά θα σηκώσουν όλοι την ίδια ευθύνη για τον θάνατο του πρώτου απεργού πείνας στην Ελλάδα.

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ

ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ ΑΠΟ 5/2 ΚΑΙ ΤΗΣ SUZON DOPPAGNE ΑΠΟ 1/5

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ

Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Ανοιχτή συνέλευση αλληλεγγύης με την κοινότητα των κατειλημμένων προσφυγικών(Χανιά)

Μοιραστείτε το άρθρο