
Να καταδικαστεί η ΕΝΕΘ/DEFEND SALONICA και η φασιστική της δράση
Να μη δοθεί κανένα περιθώριο συγκάλυψης και ατιμωρησίας
Να κλείσουν τώρα τα γραφεία της Χρυσής Αυγής
Ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων για τη δίκη της ΕΝΕΘ – όλοι/ες στη συγκέντρωση 29/6, 9πμ, δικαστήρια
ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΘ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΛΑΪΚΟΙ
Καταδικάζουμε το φασισμό και την πολιτική που τον γεννά και απαιτούμε την καταδίκη των μελών της ακροδεξιάς «Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης» (ΕΝΕΘ) -γνωστή και ως «DEFEND SALONICA»- που τη Δευτέρα 29/6 δικάζονται στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης. Τα 15 μέλη της ΕΝΕΘ κατηγορούνται για εγκληματική οργάνωση και κατά περίπτωση για διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων και βιαιοπραγιών μέσω διαδικτύου, εμπορία ανθρώπων με στρατολόγηση ανηλίκων προς τέλεση εγκληματικών πράξεων, επικίνδυνη σωματική βλάβη, ληστεία και αδικήματα βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσεις. Είναι γνωστό ότι η ΕΝΕΘ οργάνωνε τη δράση της μέσα στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην πόλη και αποτελεί, όπως και άλλες οργανώσεις συγκαλυμμένη προέκταση της δράσης της.
Η ΕΝΕΘ, τα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής, οι παρακρατικές φασιστικές οργανώσεις, το ρατσιστικό και εθνικιστικό δηλητήριο είναι γέννημα θρέμμα αυτού του σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος. Δρα ως το μακρύ του χέρι ενάντια στο λαό και τους αγώνες του. Θρέφεται από την ίδια την «επίσημη» πολιτική της φασιστικοποίησης και της καταστολής που χτυπά το εργατικό-λαϊκό κίνημα. Ενισχύεται σε συνθήκες πολεμικής προετοιμασίας και εμπλοκής της χώρας στους ανταγωνισμούς των ιμπεριαλιστών που ετοιμάζονται να ξαναμοιράσουν τον κόσμο με το αίμα των λαών.
Γι’ αυτό και όλα αυτά τα χρόνια, με ευθύνη του αστικού κράτους, της αστικής δικαιοσύνης και των κυβερνήσεων, η ΕΝΕΘ οργάνωνε ανενόχλητη τις επιθέσεις της σε μέλη αριστερών και αναρχικών οργανώσεων, μετανάστες και μέλη μειονοτήτων, μέχρι τα εγκλήματά της να κλιμακωθούν στο απροχώρητο.
Το βέβαιο είναι ότι ο φασισμός, που είναι σάρκα από τη σάρκα του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος, δεν τσακίζεται αν ο λαός εναποθέσει τις ελπίδες του στην αστική δικαιοσύνη και το αστικό κράτος. Μόνο με τη λαϊκή οργάνωση και τους ταξικούς αγώνες στην αναμέτρηση με το κεφάλαιο και τον ιμπεριαλισμό για το δικαίωμα στη ζωή, θα τσακιστεί ο φασισμός.
· Το φασισμό τσακίζουν αγώνες λαϊκοί
· Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης και της καταστολής
· Να καταδικαστούν οι φασίστες της ΕΝΕΘ

ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΝΕΘ
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ – ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Καταγγέλλουμε τη φασιστική δράση της «Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης» (ΕΝΕΘ) και απαιτούμε την παραδειγματική καταδίκη των μελών της που δικάζονται τη Δευτέρα 29/6 στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης. Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν τα μέλη της οργάνωσης αποκαλύπτουν τον πραγματικό χαρακτήρα ενός μορφώματος που λειτούργησε ως μηχανισμός τρομοκράτησης αγωνιστών, μεταναστών και νεολαίων, συνεχίζοντας την εγκληματική παράδοση της Χρυσής Αυγής.
Η ΕΝΕΘ δεν αποτελεί «παρέκκλιση» ούτε κάποιο μεμονωμένο φαινόμενο. Όπως και η Χρυσή Αυγή, τα φασιστικά τάγματα εφόδου και οι κάθε λογής εθνικιστικές και ρατσιστικές συμμορίες, είναι γέννημα του ίδιου του καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού συστήματος. Αποτελούν εφεδρεία του αστικού κράτους απέναντι στο εργατικό και λαϊκό κίνημα, εργαλείο τρομοκράτησης όσων αντιστέκονται στην εκμετάλλευση, τη φτώχεια και τη βαρβαρότητα.
Στις σημερινές συνθήκες, όπου οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί οξύνονται, οι πολεμικές συγκρούσεις πολλαπλασιάζονται και οι λαοί σπρώχνονται στη σφαγή για τα συμφέροντα των μεγάλων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, ο φασισμός βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί. Ο πόλεμος, ο εθνικισμός, ο σωβινισμός και η καλλιέργεια μίσους απέναντι σε άλλους λαούς αποτελούν το έδαφος πάνω στο οποίο αναπτύσσονται οι φασιστικές αντιλήψεις. Η εμπλοκή της χώρας στα σχέδια των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, η μετατροπή της σε ορμητήριο πολέμου και η ένταση της καταστολής στο εσωτερικό, ενισχύουν τις πιο αντιδραστικές τάσεις.
Δεν είναι τυχαίο ότι για χρόνια η ΕΝΕΘ δρούσε ουσιαστικά ανενόχλητη. Η ανοχή του κράτους, η αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων, η γενικευμένη φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής και η καταστολή απέναντι στους εργατικούς και λαϊκούς αγώνες δημιουργούν το περιβάλλον μέσα στο οποίο οι φασιστικές συμμορίες σηκώνουνε κεφάλι.
Η ιστορία, όμως, έχει δώσει τις απαντήσεις της. Ο φασισμός δεν ηττήθηκε από τα αστικά δικαστήρια ούτε από τις «δημοκρατικές ευαισθησίες» των κυρίαρχων τάξεων. Τσακίστηκε από την ηρωική πάλη των λαών ενάντια στο ναζισμό-φασισμό, από τους 200 της Καισαριανής, από τους χιλιάδες μαχητές του ΕΑΜ, του ΕΛΑΣ και της ΕΠΟΝ, τους ανώνυμους και επώνυμους αγωνιστές του λαού μας που δε λύγισαν ούτε στιγμή.
Και σήμερα, ο φασισμός μπορεί να ηττηθεί μόνο στον δρόμο του οργανωμένου λαϊκού αγώνα. Με την ανάπτυξη της εργατικής και λαϊκής πάλης ενάντια στην εκμετάλλευση, την ιμπεριαλιστική εξάρτηση, τον πόλεμο και την καταστολή. Με την ανασυγκρότηση του λαϊκού – εργατικού κινήματος και την ανάπτυξη αγώνων σε κάθε χώρο δουλειάς, σχολείο, σχολή και γειτονιά ενάντια στο σύστημα και την πολιτική που τον γεννά.
• Να καταδικαστούν οι φασίστες της ΕΝΕΘ
• Έξω ο φασισμός και ο εθνικισμός από τις γειτονιές, τα σχολεία, τις σχολές και τους χώρους δουλειάς
• Κάτω η πολιτική της φασιστικοποίησης, της καταστολής, της εξάρτησης και της πολεμικής εμπλοκής
• Τον φασισμό τσακίζουν αγώνες λαϊκοί

Αντιφασιστική Συγκέντρωση
Δευτέρα 29/6, 09.00 ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τη Δευτέρα 29/6 δικάζονται στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο τα μέλη της «Εθνικιστικής Νεολαίας Θεσσαλονίκης»
(ΕΝΕΘ) για τη σύσταση, ένταξη και διεύθυνση της εγκληματικής συμμορίας, αλλά και για αδικήματα, όπως εμπορία ανθρώπων με στρατολόγηση ανηλίκων προς τέλεση εγκληματικών πράξεων, επικίνδυνη σωματική βλάβη, ληστεία, αδικήματα βίας με αφορμή αθλητικές εκδηλώσεις, νόμος περί φωτοβολίδων και όπλων.
Η φασιστική συμμορία της ΕΝΕΘ, οργανώνει την δράση της στα γραφεία της Χρυσής Αυγής και λειτουργεί ως προκάλυμμά της. Ο αγώνας ενάντια στο φασισμό δε μπορεί να είναι αποκομμένος από τον αγώνα ενάντια σε κράτος και καπιταλισμό, καθώς είναι το ίδιο το σύστημα που τον γεννά και τον θρέφει. Δεν έχουμε αυταπάτες για την αστική δικαιοσύνη και την προσπάθεια συγκάλυψης των εν λόγω παρακρατικών.
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΣΑΚΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
ΜΠΑΤΣΟΙ, TV, ΝΕΟΝΑΖΙ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ – ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ
Συλλογικότητα για τον Κοινωνικό Αναρχισμό “Μάυρο & Κόκκινο” (μέλος Α.Π.Ο.-Ο.Σ.)

μηχανισμών), τα γραφεία του ΚΚΕ στην Τριανδρία, αλλά και η κατάληψη ΥΦΑΝΕΤ. Αυτός ο «περίσσιος αέρας» που προσπαθούν να πουλήσουν, όμως, δεν είναι κερδισμένος στους δρόμους, ούτε έχει την παραμικρή κοινωνική νομιμοποίηση. Ξέρουν καλά πως δεν μπορούν να σταθούν πουθενά μόνοι τους στο κοινωνικό πεδίο και στο φως της μέρας. Η θρασύτητά τους τούς χαρίστηκε απλόχερα από το αστικό κράτος. Είναι πλέον ολοφάνερο πως αυτά τα θλιβερά υποκείμενα μπορούν να ξεμυτίσουν στη δημόσια σφαίρα μόνο όταν νιώθουν τις πλάτες των μπάτσων και τη θεσμική ανοχή να τους προστατεύει, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τον ρόλο τους ως το παρακρατικό χέρι της εξουσίας.
