Αποστολή αλληλεγγύης στο Λαύριο

Συνεχίζουμε με τις δράσεις αλληλεγγύης και δεν ξεχνάμε τους Κούρδους πρόσφυγες στο Κέντρο Φιλοξενίας Κούρδων Προσφύγων.
Βοηθήστε τη δράση της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης. Οι Κούρδοι πρόσφυγες στο Λαύριο δεν πρέπει να μείνουν μόνοι. Ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο με την πανδημία.
Το Κέντρο Φιλοξενίας Κούρδων Προσφύγων στο Λαύριο και ο καταυλισμός με τα κοντέινερ στη θέση Νεράκι του Λαυρίου έχουν “σφραγιστεί” προληπτικά με απόφαση των επιτροπών των Κούρδων προσφύγων. Οι μετακινήσεις στην πόλη του Λαυρίου έχουν ελαχιστοποιηθεί και παίρνονται αυξημένα μέτρα καθαριότητας και υγειονομικής προσοχής. Η βοήθεια παραδίδεται στην είσοδο των δύο χώρων.

Διάβασε περισσότερα

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΩΝ: Το ψέμα αποκαλύπτεται – έκθετοι ΕΛ.ΑΣ., κυβέρνηση και ΣτΕ

H «Επιτροπή για την προστασία της Δημόσιας Υγείας» στην από 4/11/2020 συνεδρίαση, δεν εισηγείται καμμία απαγόρευση υπαίθριων συναθροίσεων.
Το περιεχόμενο της εισήγησης εξηγεί το πείσμα κυβέρνησης και ΕΛ.ΑΣ. να μην δημοσιοποιηθεί. Τώρα αποκαλύπτεται η εξαπάτηση της κοινής γνώμης.

Διάβασε περισσότερα

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΠΕ Όταν τα βρίσκουν δήμοι και εταιρίες χρυσώνουνε το θάνατο και δίνουν χορηγίες

Τις τελευταίες εβδομάδες ο κος Μανδαλιανός όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, έχει επιδοθεί σε μία προσπάθεια να πείσει την τοπική κοινωνία ότι «δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει αντιπαράθεση με τα ΕΛΠΕ», «ότι πρέπει να τους δώσουμε μια ευκαιρία να μας δείξουν ότι νοιάζονται για το πρόβλημα», ότι «είναι μία επιχείρηση που οφείλει ανταποδοτικά να δίνει κάποια πράγματα στο δήμο». Με μία σειρά από τέτοιου τύπου δηλώσεις και διάφορα άλλα λογικά άλματα και αντιφάσεις στο λόγο του, προσπαθεί να πείσει για την ανάγκη του να ξανά ξεκινήσει η ροή των χορηγιών από την εταιρία προς τον δήμο λέγοντας μάλιστα σε ραδιοφωνικό σταθμό ότι «πρέπει σιγά σιγά να αποκαταστήσουμε τις σχέσεις μας με τα ΕΛΠΕ και να παίρνουμε τις χορηγίες για να μπορούμε να κάνουμε κάποια πράγματα που έχουμε χάσει αυτό τον καιρό».

Διάβασε περισσότερα

ΑΝΔΡΟΣ Όχι στη μετατροπή του νησιού σε εργοστάσιο αιολικής βιομηχανίας

Στην Άνδρο έχουν ξεκινήσει οι εργασίες, καταστρέφοντας παραδoσιακά μονοπάτια και μοναδικές ξερολιθιές, ενώ σε λίγες μέρες σχεδιάζεται να αρχίσει η εγκατάσταση ανεμογεννητριών ύψους έως και 140 μέτρων στην προστατευόμενη περιοχή Φραγκάκι στη νότια Άνδρο.
Το έργο αυτό εντάσσεται στο συνολικό σχέδιο μετατροπής του νησιού σε εργοστάσιο αιολικής βιομηχανίας.
Σε προχωρημένο στάδιο αδειοδότησης, βρίσκονται 16 αιολικοί σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας (ΑΣΠΗΕ), συνολικής ισχύος 309 MW, οι οποίοι αντιστοιχούν σε 153 σχεδιαζόμενες εγκαταστάσεις ανεμογεννητριών διεσπαρμένες σε όλη την επικράτεια της Άνδρου.
Οι αγώνες για την προστασία των βουνοκορφών και των νησιών μας δείχνουν πως όταν μια τοπική κοινωνία σύσσωμη αντιστέκεται, μπορεί να μπει φραγμός στα σχέδια της περιβαλλοντικής λεηλασίας, παρά την ολόπλευρη στήριξη που οι εταιρείες έχουν από τις κυβερνητικές επιλογές.
Το μέλλον της Άνδρου θα κριθεί από τους αγώνες που θα δώσουμε όλοι και όλες μαζί ενάντια σε αυτό το «πλιάτσικο».

Διάβασε περισσότερα

Τα δώρα που δεν έφερε φέτος ο Άι-Βασίλης…

Tο απόγευμα της Τρίτης, 22/12/20, μέλη της Πόλης Ανάποδα άφησαν στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της Αριστοτέλους τα «δώρα» που έχει άμεσα ανάγκη η πόλη: λεωφορεία, ενίσχυση του ΕΣΥ, ξενοδοχεία για περιπατητικούς ασθενείς, ελεύθερους χώρους, μητροπολιτικό πάρκο στη θέση της ΔΕΘ, αξιοπρεπή στέγη για όλους, ουσιαστική στήριξη των ανέργων, των φτωχών, των αστέγων, παραμονή των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου.

Διάβασε περισσότερα

Βίαιες εξώσεις προσφύγων στον καταυλισμό του Κατσικά Ιωαννίνων

Τη Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2020, πολυάριθμοι κάτοικοι του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης προσφύγων του Κατσικά υπήρξαν θύματα αναγκαστικών εξώσεων από τον καταυλισμό μέσω της αστυνομίας. Οι αρχές χρησιμοποίησαν βίαια μέτρα συμπεριλαμβάνοντας δακρυγόνα· η κλιμάκωση των εντάσεων ολοκληρώθηκε με τη σύλληψη τουλάχιστον δύο ατόμων. Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν τον ήχο πυροβολισμών – που προκλήθηκαν είτε από πλαστικές σφαίρες, είτε από χειροβομβίδες κρότου λάμψης που ενεργοποιήθηκαν μέσα στον καταυλισμό – και τα δύο από την αστυνομία.

Διάβασε περισσότερα

Στο δρόμο ασυνόδευτοι ανήλικοι πρόσφυγες

Με βάση τα επίσημα στοιχεία, στο τέλος του Νοεμβρίου έχουν καταμετρηθεί 4.229 ασυνόδευτοι ανήλικοι σε όλη την Ελλάδα. Από αυτούς οι 1.137 ζουν υπό άθλιες συνθήκες και πολλοί από αυτούς δεν έχουν καν στέγη. Μόνο 115 ανήλικα βρίσκονται σε Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης και μόλις 36 σε καθεστώς προστατευτικής φύλαξης.
Το 2018 κατατέθηκαν 2.700 αιτήματα διεθνούς προστασίας (ασύλου) ασυνόδευτων ανηλίκων, ενώ οι θέσεις προσωρινής και οι θέσεις μόνιμης φιλοξενίας ήταν 2.200,  πρόκειται δηλαδή για κενό 500 θέσεων.

Διάβασε περισσότερα

Την πλήρη κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας ψηφίζει η κυβέρνηση

Η θεσμοθέτηση της 7ήμερης εργασίας σε συνδυασμό με την κατάργηση του 8ωρου και την επιβολή του 10ωρου, μας πάνε κυριολεκτικά έναν αιώνα πίσω. Για τους εργαζόμενους, η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί μας εισάγει σε μια νέα πραγματικότητα, όπου ή θα δουλεύουμε 7 μέρες την εβδομάδα, 10 ώρες την ημέρα, χωρίς ρεπό, με απλήρωτες υπερωρίες, ή θα βρισκόμαστε άνεργοι, σε αναστολή σύμβασης χωρίς το δικαίωμα να απεργούμε η να διαδηλώνουμε. Δεν είναι μια δυστοπική κοινωνία που φοβόμαστε, είναι αυτά που έχει ήδη ψηφίσει και εφαρμόζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Διάβασε περισσότερα

Διαδικτυακή συναυλία αλληλεγγύης για τα δικαστικά έξοδα όσων διώκονται και τα πρόστιμα από τις διαδηλώσεις

Διοργανώνουμε διαδικτυακή συναυλία αλληλεγγύης προκειμένου να καλυφθούν τα δικαστικά έξοδα και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις στις 17 και 25 Νοέμβρη αλλά και στις 6 Δεκέμβρη, κόντρα στην προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλλει το φόβο με την απαγόρευση των συναθροίσεων.
Σε τέτοιες στιγμές είναι πιο αναγκαίο από ποτέ να θυμηθούμε ότι η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας απέναντι στην καταστολή και την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης και πως μέσα από το δρόμο του αγώνα μπορούμε να οδηγηθούμε σε αυριανούς καλύτερους τόπους, κόντρα στην αποξένωση και τον ατομικό δρόμο.

Στη διαδικτυακή συναυλία συμμετέχουν οι:

Διάβασε περισσότερα

ΤΗΝΟΣ
“Καταδρομική επιχείρηση”
ανεμογεννητριών αξημέρωτα!

Με ένα “καράβι φάντασμα” μέσα σε δυο νύχτες ξεφορτώθηκαν εξαρτήματα ανεμογεννητριών στο λιμάνι της Τήνου.
Αποθηκεύτηκαν προσωρινά σε ιδιωτικό χώρο, όμως ο Δήμος με καταγγελία του κατάφερε έκδοση απόφασης διακοπής λειτουργίας και σφράγισης του ακινήτου για πολεοδομικούς και περιβαλλοντικούς λόγους!

Διάβασε περισσότερα